O mulţime de produse destinate frumuseţii şi pierderii kilogramelor în plus se folosesc de galerii foto de tipul “inainte şi după” pentru a-şi promova produsele care au rezultate extraordinare mereu, fără că tu să fii nevoit/ă să depui eforturi.
Pentru a-şi spori credibilitatea, oamenii din publicitate se folosesc şi de nume ale unor specialişti în nutriţie, fitness, sănătate sau frumuseţe, însă de cele mai multe ori, dacă pare prea frumos să fie adevărat, chiar este prea frumos să fie adevărat.
Unul dintre numeroşii oameni care se ocupă de realizarea imaginilor pentru aceste campanii de promovare a decis să vorbească şi să spună totul despre fotografiile “inainte şi dupa”: totul stă în puterea programelor de editare foto!
Acesta le-a arătat jurnaliştilor de la Huffington Post schimbările prin care trece o fotografie făcută unui bărbat obişnuit pentru a-l transforma într-un adevărat macho man: mărirea umerilor, subţierea abdomenului şi definirea lui cu ajutorul luminilor şi al umbrelor, mărirea braţelor şi a picioarelor în zonele în care se dezvoltă muşchii în urma unor antrenamente intense.
Ruxandra Pătru